Tuesday, June 19, 2007

Artmania 2007

A trecut si festivalul Artmania din acest an...au fost trei zile cu atmosfera, trei zile speciale intr-un an special. Anul acesta, cand Sibiul este capitala europeana a culturii, Artmania promitea sa aduca pe scena crema doom-ului si a rock-ului gothic, iar miile de fani veniti pentru o intalnire "once in a lifetime" nu au fost dezamagiti. Seara dupa seara, pe scena din Piata mare au urcat formatii pe care nu ne venea sa credem ca le vedem cu ochii nostri, ca le auzim live...Anathema, My Dying Bride, Within Temptation, The Gathering sunt numai cateva...atmosfera de acolo e greu de descris...cert e ca in timpul fiecarui concert se putea simti, aproape fizic, energia din aer, se putea citi pe fetele celor din jurul meu fascinatia pentru clipele pe care le traiau...iar cand am auzit de nenumarate ori "wow, suna exact ca pe album!!!" parca cineva imi citea gandurile. Mi-a trebuit destul de mult timp sa ma hotarasc daca sa iau sau nu aparatul cu mine la concerte...stiam ca o sa-mi vina sa sar, sa traiesc la cea mai mare intensitate clipele alea pe care le asteptam de cateva luni...dar pana la urma aparatul nu cere de mancare, asa ca decat sa regret ca nu l-am luat, mai bine cateva kilograme in plus in rucsac...! Si am avut dreptate sa il iau...pentru ca as fi regretat amarnic daca il lasam acasa. Intr-adevar, cu aparatul de gat e mai greu sa sari si sa dai din cap cand ai o masa compacta de oameni care sar si dau din cap in jur...! Dar momentele acelea de vis din timpul concertelor mi-au creat o stare foarte speciala in care am incercat sa cuprind intr-o fotografie muzica, trairile celor de pe scena, energia din jur. Asta a iesit...

Sharon Den Adel - Within Temptation

Aaron Stainthorpe - My Dying Bride

Lena Abe - My Dying Bride

Aaron Stainthorpe - My Dying Bride

No comments: